کراتینین سطح 2.4 و اوره سطح 95 آیا به این معناست کلیه توقف کار است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین سطح 2.4 و اوره سطح 95 آیا به این معناست کلیه توقف کار است

Q: همسر من است 2.4 کراتینین و سطح اوره 95. آیا این بدان معناست که کلیه توقف کار؟ لطفا کمک کنید.
: سلام، خوشحالیم که به شما کمک کند. برای شرایط همسر خود، کلیه او است متوقف کردن کار، بنابراین شما نیاز به اقدامات در حال حاضر به متوقف و یا به تاخیر انداختن پیشرفت.
هر دو کراتینین و سطح اوره معرف عملکرد کلیه، به خصوص سطح کراتینین. در درمانگاه، حذف عوامل غیر پاتولوژی، کراتینین 2.4 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 و عملکرد کلیه کمتر از 60٪ است. در این مرحله، اگر مردم می توانند درمان به موقع دریافت کنید، این بیماری را می توان به تاخیر افتاد، حتی معکوس شود. اگر درمان نشود، ممکن است بیماری را بدتر می رود، نارسایی کلیه، حتی ارومیه رخ خواهد داد، که یک بیماری تهدید کننده زندگی است. به طوری که ما خواهان را درمان سیستماتیک در حال حاضر.
دو نوع پزشکی، که طب چینی و طب غربی وجود دارد. در مقایسه با طب غربی، طب چینی طبیعی تر است، آن را می تواند بیماری را در راه خفیف درمان، که است که می گویند، می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه را درمان کند. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه حل از آن ریشه، پس از آن در حال حاضر بسیار محبوب در سراسر جهان، یکی از شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، حتی به بازسازی معکوس بیماری است آسیب دیده بافت کلیه و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. با کمک آن، بیشتر و بیشتر مردم به زندگی عادی. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، درخواست انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 2.4 و اوره در سطح 95 می کند اندازه گیری کلیه است متوقف کردن کار، بنابراین اگر شما در وضعیت مشابه هستند، شما باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را.





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: